Βραδυνες κουβεντουλες

Tα νεα της Πολις Θεσσαλονικης's Fan Box

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

όσα κι αν μου 'πες ψέμματα σ' αγάπησα στ' αλήθεια.

Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πρώτη εκτέλεση: Κατερίνα Σιάπαντα

Άλλες ερμηνείες:
Ελευθερία Αρβανιτάκη


Ίσως εκείνο που ζητάς
εγώ να μην το έχω
κι απ' ό,τι ονειρεύτηκες
εγώ πολύ ν' απέχω.

Ίσως να μη σου φτάνω εγώ
γιατί πολλά ζητούσες
μα θα 'ταν όλα αλλιώτικα
αν λίγο μ' αγαπούσες.

Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου
μη με κοιτάς σαν ξένη
ζωή που δε μοιράζεται
είναι ζωή κλεμμένη.

Ίσως να σε κρατάει εδώ
μονάχα η συνήθεια
μα όσα κι αν μου 'πες ψέμματα
σ' αγάπησα στ' αλήθεια.

5 σχόλια:

Ξανθή είπε...

"ζωή που δε μοιράζεται
είναι ζωή κλεμμένη."
Δεν είναι μαγικός στοίχος;;
Καλησπέρα!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Ξανθή..Μαγικός και επώδυνος ο στοίχος ..η κλεμμένη ζωή εχει τά ρίσκα του.Καλό απόγευμα..

Ανώνυμος είπε...

φοβερο το τραγουδι και η ερμηνια της Αρβανιτακη ανεπαναληπτη..εχω κλαψει πολυ μ αυτο το τραγουδι

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

το κόκκινο φουστάνι Καλησπερα κοριτσι μου .Ολοι εχουμε κλαψει με τα τραγουδια της ακομα και τωρα που δεν συντρεχει και λογος ..Αλλα μονο που ακους την αισθησιακη φωνη της τους στιχους και την μελωδια ειναι να μην μας αγγιζει?Ελπιζω να εισαι καλα..

Μπλιάτκας Θωμάς (Bliatkas Thomas) είπε...

Υπέροχο....