Βραδυνες κουβεντουλες

Tα νεα της Πολις Θεσσαλονικης's Fan Box

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Ποναω πολυ...

Σημερα το πρωι ξυπνησα μ'εναν πονο ψηλα στον ωμο...Μ'εχει καθηλωσει μεσα στο σπιτι και σε καθε κινηση ποναω πολυ.Το μεσημερακι ξαπλωσα λιγο αλλα χειροτερεψε ο πονος και σκεφτομαι πως θα περασει η νυχτα.....Θα παρω ενα παυσιπονο και περιμενω τον αντρα μου να γυρισει απο την δουλεια να μου φερει μια αλοιφη για μυικους πονους...
εΕχω χασει την διαθεση μου και ετοιμασα να πιω κακαο παρεα με περιοδικα και εφημεριδες...
Καλο βραδυ...

35 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάκι μου να προσέχεις.
Περαστικά και καλό χουζούρι.
Καλό βράδυ!!!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη..Σ'ευχαριστω γιαγια Αντιγονη...επαθα ψυξη...απο τα ρευματα που ειχα τις μπαλκονοπορτες ανοιχτες.Καληνυχτα και καλη Σαρακοστη...

Γιώργος είπε...

Περαστικά σου, πρεπει να είναι ψύξη αυτό που σε ταλαιπωρεί.Όμως με ένα καλό μαζάζ θα περάσει εύκολα.Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ.

bilsot είπε...

Αν βρεις στο φαρμακείο δοκίμασε την ICE POWER ROLL της FYSILINE.
Φοβερή για μυϊκούς πόνους το ξέρω εκ πείρας. Μετά το τρέξιμο, κάνω πάντα επάλειψη στους τετρακέφαλους και ...πάπαλα πόνος!
....ε , είναι και η ηλικία που μετράει....
Περαστικά και καλό Σ/Κ!!!

Unknown είπε...

george-zampiakis..Καλημερα Γιωργο...μεσα στα ρευματα ειμαι καθε μερα γι αυτο εχω πονους....Ο αντρας μου θελει μασαζ γιατι υποφερει απο αλλους χειροτερους πονους...
Η μονη λυση ο γιος μου...
Καλο Σαββατοβραδο...

Unknown είπε...

bilsot .Θα σε μαλλωσω ...!!!Ποια ηλικια ειμαι τοσο και μου λενε οτι μοιαζω για τοσο...Σε παρακαλω νεοτατη ειμαι ...Μην μ'ανεβαζεις την πιεση...Γλυκε μου σ'ευχαριστω για το περασμα σου και θα παω στο φαρμακειο να την αγορασω...

bilsot είπε...

Για την ηλικία των ...άλλων , λέω.....
που δεν μπορούν να καταλάβουν τι πάει να πει ...πόνος.
Την ICE POWER την έμαθα στη Θεσ/νίκη από φίλο και ήταν μεγάλη τύχη! Στην Αθήνα σπάνια τη βρίσκεις και μετά από παραγγελία....

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ

Unknown είπε...

Θανασης..Γεια σου Θαναση ..Οπονος λιγοτερος με παυσιπονα και κρεμες ...αλλα αρχισε ενας μικρος πονος στο δοντακι μου και μου φερνει πονοκεφαλο...Το φαρμακο ουζακι...Παραξενο γιατι εχω πολυ γερα δοντια και ωραια οδοντοστοιχία ..Μηπως γερασα ?Καλο Σαββατοβραδο...

Unknown είπε...

bilsot..Θα σου στειλω πιπερι...Οταν θα χρειαζεσαι την κρεμα γραφε μου να σου την στελνω εγω...Μην ντραπεις...Τωρα αρχισε ενα δοντι να με πονα ..Ολοι οι πονοι μαζι ...Καλο Σαββατοκυριακο...

bilsot είπε...

Ενός κακού μύρια έπονται...
Άντε καλά ξεμπερδέματα με τους πόνους σου.....

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

bilsot Eimai kalytera...

ELENI είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ..ΚΑΙ ΚΑΛΗ ...ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Φίλη μου έχω χάσει την αντζέντα μου και δεν έχω τα τηλέφωνα, πα΄ρε με αν θες αύριο το πρωί θα ζωγραφίζω στο εργαστήρι.Πάρε κανένα αντιφλεγμονώδες

Δημιουργία είπε...

Περαστικα και προσοχη γιατι αυτη την εποχη την πατας χωρις να το καταλαβεις.

55fm είπε...

Μαράκι μου,περαστικά!
Θέλει χαλάρωση ,στοργή και αγάπη!
Σου στέλνω έστω και καθυστερημένα όλη τη θετική μου ενέργεια!
Πολύ όμορφη η καινούργια φορεσιά του ιστολογίου σου!
Καλή βδομάδα!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

ELENI .Γεια σου Ελενη .Σημερα ειμαι πολυ πιο καλα απο τις προηγουμενες μερες.Αλλα νιωθω πολυ βαρια σωματικα σαν μολυβι που λενε.Παραξενο γιατι εγω συνηθως πεταω...Καλη σου μερα.

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

αχτίδα..Τωρα ειδα το μηνυμα θα σε παρω το απογευμα...Καλη δουλεια..

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Δημιουργία ..Ποτε δεν προσεχω αλλα μια φορα τον χρονο την παταω οπως ειπες...Καλο μεσημερακι...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

50fm..Σημερα ειμαι καλα...Οσο για την φορεσια του blog καπου επρεπε να κατασταλαξω ...Καλο απογευμα.

Η Ώρα του Τέλους είπε...

Περαστικά σου και να προσέχεις τις μπαλκονόπορτες!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΛΟΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ :)))

Unknown είπε...

Η Ώρα του Τέλου...Καιρος ειναι να προσεχω ..δεν ειμαι κοριτσακι...Σ'ευχαριστω...

Unknown είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS Εχεις δικαιο ..Υπουλος ...καλο απογευμα..

Poet είπε...

Δεν πρόλαβα ούτε καν να σου ευχηθώ και ήδη έγινες καλά, κορίτσι της Θεσσαλονίκης. Ε, με τόσες ευχές ... Συνέχισε να πετάς λοιπόν. Πάνω από τα κάστρα, πάνω από την παραλία και πάνω από ... τα ποιήματα.

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Poet..Λεω να πεταχτω μεχρι το blog σου για να πεταξω ταξιδευοντας...Καλο βραδυ...Μπλογκ Θεσσαλονικιας.

Phivos Nicolaides είπε...

Ευχόμαστε να είσαι ήδη καλύτερα!

Η Ώρα του Τέλους είπε...

Να το προσέξεις πολύ αυτούς τους πόνους. Περαστικά σου και ηρέμησε!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Poet..Θαθελα να σου ζητησω συγνωμη αλλα σε μπερδεψα με τον bilsot..
Θα πεταξω με την ποιηση σου ταξιδευοντας με τον bilsot μεσα απο τις φωτογραφιες του...Σε ειδα σε εκπομπη Ενα βιβλιο ενα ταξιδι...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Phivos Nicolaides Καλησπερα ΦΟΙΒΟ .Ειμαι πολυ καλα...τωρα προσεχω....Καληνυχτα...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Η Ώρα του Τέλους..Θελει προσοχη οπως λες...Ευτυχως βοηθαει και ο καιρος τελευταια στην Θεσσαλονικη...Ειμαι καλα ...Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS..ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΣΚΡΟΥΤΖ...
Πρεπει να κανω εγγραφη και ναρθω στις γειτονιες σας...Καληνυχτα ...

Ανώνυμος είπε...

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Italodisco..Kωστα καλησπερα ..Θα τα λεμε και απο δω...