Βραδυνες κουβεντουλες

Tα νεα της Πολις Θεσσαλονικης's Fan Box

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Σ'ευχαριστω που ηρθες στην ζωη μου

Ηρθες στην ζωη μου τοτε που ηθελα ναχω ενα χερακι να πιανω σε δυσκολες στιγμες ...
Ηρθες συνειδητα γιατι σε ηθελα και οχι απο λαθος....
Ηρθες για να μου δωσεις αγαπη και  με μαλλωνεις οταν σου δινω περισσοτερη ..
Μεγαλωσα μου λες δεν το καταλαβες...
Συμφωνω ...πρεπει να βρω αλλον τροπο να σου το δειχνω...
Εχω ενα παραπονο..Παντα μου ελεγες τα παιδικα μυστικα σου...
Εφετος οταν σε ρωτω μου λες οτι μεγαλωσες και εχεις μυστικα που τα μοιραζεσαι με τους φιλους σου...
Ετσι σε θελω γιε μου ..ΟΧΙ μαμοθρεφτο ..δυναμικο και με αποψη...
Νιωθεις οτι σε αγαπαμε ολοι ο μπαμπας ,η μαμα ,και η αδελφουλα σου...
Αλλα σημερα που εχεις τα γενεθλεια σου ασε με ακομη μια φορα να σου πω μια μικρη λεξουλα...
Σ'αγαπω...


20 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

AX! γλυκιά μου , με έκανες να δακρύσω, τι όμορφη και τρυφερή ανάρτηση.Ξέρεις ..εγώ σε καταλαβαίνω, έχω περάσει απο όλα τα στάδια φίλη μου.Στην αρχή εξαρτώνται απο σένα , μετά ανοίγουν τα φτερά, έπειτα κλείνονται στο κόσμο τους κι εσύ είσαι αυτή που σίγουρα όπως πιστεύουν δεν θα τα καταλάβεις,μετά σου απλώνουν το χέρι και σου ζητούν να σταθείς κοντά τους μα αφήνοντας τους χώρο για τη ζωή τους μετα..μετά μεγαλώνουν απο ταδύσκολα της ζωής.Γίνονται μάνες και πατεράδες και μπαίνουν στο κύκλο και τότε παίρνουν την άκρη του και την ενώνουν με την αρχή του και εξαρτώνται ξανά απο σένα.Μη ξεχάσεις να είσαι πάντα κοντά του μα..ούτε μπροστά ούτε πίσω , δίπλα του αφήνοντας χώρο για να ζήσει και να μεγαλώσει μόνο του , σωστά κοιτόντας τα έργα σου και βάζονατας σε στη θέση θρόνο της καρδιάς τους.

55fm είπε...

Μαράκι,πανέμορφη εξομολόγηση!
Να τα εκατοστήσει με υγεία και χαρά!
Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

με συγκινησες πολυ!!!να ειναι γερό

Δημιουργία είπε...

Να το χαιρεσαι το αγορι σου.Να τα εκατοστησει,να εχει υγεια και τυχη στη ζωη του.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

να το χαίρεσαι το παληκάρι σου, πάντα να είναι υγιής και ευτυχισμένος και συ να τον καμαρώνεις

Lucretia είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση.Να τον χαίρεσαι.

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Γεια σου Αχτιδα μου με το ομορφο χαμογελο...Σ ευχαριστω που με καταλαβαινεις....Θ'ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ...κΑΛΗΝΥΧΤΑ..

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

50fm..Σ 'ευχαριστω για την ευχουλα σου...Ανταποδιδω τα φιλακια...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

η ψυχασθενής ξανθιά..Γεια σου κουκλα μου...Σ ευχαριστω..Εχω μερες να σας επισκεφτω ολους αλλα θα επανελθω στα ιστολογια σας...Καληνυχτα..

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Δημιουργία ..Σ ευχαριστω καλη μου και συ οτι καλυτερο επιθυμεις...Καλο ξημερωμα...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ..Γεια σου ...Σ ευχαριστω ...Μα να μην προλαβω να σε γνωρισω....Μηπως ησουνα με ενα χρωμα σαπιο μηλο κουστουμι...?

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

συνvεφάκι..μ ενα συννεφακι μουστειλες ευχη ..σ 'ευχαριστω...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

αν τον χαιρεσαι, παντα να του λες ποσο πολυ τον αγαπας !

Unknown είπε...

Καλό μεσημέρι

Η αχτίδα έχει δίκιο. Στάθου όσο μπορείς δίπλα του, γίνε φίλη του και όχι μόνο μητέρα του. Γιατί και τα παιδιά, θέλουν να έχουν γονείς που να είναι φίλοι μαζί τους. Να τους δείχνουν την αγάπη τους, (μα με προσοχή χωρίς να φθάνουν οι γονείς στα άλλα άκρα, γιατί παν μέτρον άριστον) και να μην είναι πάντα μαζί τους επιβλητικοί, αυστηροί.

Να σου ζήσει και να έχει όλα τα καλά.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να τον καμαρώνεις όπως εκείνος θέλει να είναι....
Να ξέρει ότι θα είσαι δίπλα του και όχι μπροστά του....
Ξέρει ότι τον αγαπάς αλλά προσπαθεί να πετάξει...
Να είναι χαρούμενος και ευτυχισμένος!!!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Το πιο ωραίο που θα μπορούσε να σου συμβεί Μαρία μου. Συγχαρητήρια και να το χαίρεσαι. Φιλιά

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ Ζητω συγνωμη για την αργοπορημρενη απαντηση.Ισχυει για ολους.Σας ευχαριστω πολυ καλοι μου φιλοι...καλο απογευμα.

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

angel Kαλησπερα ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΠΡΟ .Ακολουθω το Παν μετρον Αριστον

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Γιαγιά Αντιγόνη..Σ ευχαριστω γιαγια που ηρθες τετοια μερα να μου ευχηθεις .Ειναι αληθεια οτι προσπαθει να πεταξει μονος...το καταλαβαινω ...Φιλια γιαγια μου...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Phivos Nicolaides..Καλησπερα Φοιβο.Τα παιδια μου ειναι οι πιο ομορφες δημιουργιες μου...Καλο απογευμα.Φιλια...