Βραδυνες κουβεντουλες

Tα νεα της Πολις Θεσσαλονικης's Fan Box

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Ταξιδιαρικες διαδρομες....



Το μοναστηρι της Αγ.Παρασκευης
Ο Βίκος βρίσκεται στα Ν.Δ. της Γκαμήλας και έχει μάκρος γύρω στα 10 χιλ. Η αρχή του βρίσκεται ανάμεσα στα χωριά Μονοδέντρι και Κουκούλι και το τέλος του δίπλα στο χωριό Βίκος. Η κατεύθυνση του φαραγγιού είναι από Ν.Α. προς Β.Δ. Περίπου στη μέση του, συναντιέται με ένα άλλο φαράγγι, το Μέγα Λάκκο, που κατεβαίνει από Β.Α., μέσα από τις κορυφές της Γκαμήλας.
Τα χωριά γύρω από το Βίκο ανήκουν στα λεγόμενα Ζαγοροχώρια και είναι πολύ γνωστά για το παραδοσιακό χρώμα τους. Για να πάμε στο φαράγγι, παίρνουμε το δρόμο Ιωάννινα-Κόνιτσα και στρίβουμε δεξιά, με κατεύθυνση το χωριό Μονοδέντρι. Περνάμε πρώτα από το γραφικό χωριό Βίτσα και φτάνουμε στο Μονοδέντρι, που βρίσκεται πιο ψηλά, σ' ένα ύψωμα, στο χείλος του Βίκου.
'Ενα δρομάκι οδηγεί μέσα από δάσος, στην άκρη του Βίκου, όπου βρίσκεται το παλιό μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής. Από μια εξέδρα φαίνεται κάτω η αρχή του φαραγγιού, σε βάθος εκατοντάδων μέτρων. 'Ενα μονοπάτι, σκαμμένο στις κάθετες ορθοπλαγιές, ξεκινάει από το μοναστήρι και φτάνει μέχρι μια σπηλιά, όπου κρύβονταν οι κάτοικοι στα δύσκολα χρόνια της Τουρκοκρατίας.

Αυτη η φωτογραφια δεν ειναι δικη μου
αλλα την εβαλα για να δειτε
το πολυ στενο μονοπατι που υπαρχει διπλα στο Μοναστηρι της Αγ.Παρασκευης
οπου αν το διασχισετε...θα θαυμασετε το υπεροχο τοπιο που λεγεται
Το φαραγγι του Βικου....
Ημουνα 24 χρονων οταν το επισκεφτηκα δυο φορες αλλα
λογω φοβου ζαλαδας οταν κοιτουσα κατω δεν μπορεσα να διασχισω το μονοπατι...
Απολάυστετο....


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Μαρια.Τι κάνεις? Είμαι καινούριος στο Google.Ελπίζω να με επισκέπτεσε συχνά.

Αγγελικη Ν είπε...

Μαράκι γεια σου! Πραγματικά ταξιδιάρικη διαδρομή! Ούτε εγώ κατάφερα να την κάνω λόγω φοβίας....

Αν μου επιτρέπεις να σου πω πως να βάλεις στην ανάρτησή σου το video από το youtube. ΄Οταν γράφεις την ανάρτησή σου είσαι από ότι καταλαβαίνω στην σύνθεση. Άλλαξε την ρύθμιση και πήγαινε σε επεξεργασία HTML. Εκεί γράψε αυτό που γράφει στο youtube στο γαλάζιο παραθυράκι δεξιά πάνω με τίτλο embed (με copy paste). Όταν το γυρίσεις σε επεξεργασία θα δεις την εικόνα και όχι κώδικα. Αν δεν γίνομαι σαφής ρωτα με

AlexMil είπε...

Ομορφη διαδρομή την έχω κάνει κι εγώ.
Το φαράγγι του Βίκου πράγματι με ανυπέρβλητο φυσικό κάλος

καλό βράδυ

55fm είπε...

Kαλημέρα ταξιδιάρικη ψυχή!
Διαδρομές πανέμορφες...έχω ένα προβληματάκι με το ύψος και χάνω κάτι τέτοια μονοπάτια που σε οδηγούν σε φυσικές ομορφιές ονειρεμένες!
Καλή βδομάδα!

thumbelina είπε...

Καλημέρα Μαρία, έχω ακούσει από πολλούς ότι τα Ζαγοροχώρια και το φαράγγι του Βίκου είναι πανέμορφα και οι φωτογραφίες σου το επιβεβαιώνουν, ελπίζω κάποια στιγμή να κάνω και εγώ αυτήν την τόσο ωραία διαδρομή!
Τα φιλιά μου και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!

M!$$ NOTH!NG είπε...

Πέτρος Απόρρητος ..Ναι Πετρο μου μην στεναχωριεσαι....ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...ΦΙΛΙΑ...

M!$$ NOTH!NG είπε...

Ο/Η Ανώνυμος..Ενδιαφερον το μπλογκ σου με μια γρηγορη ματια..

M!$$ NOTH!NG είπε...

Αγγελικη Ν..Σευχαριστω καλη μου για την βοηθεια..σχετικα με το video..Ενω στην πρωτη εγραφη το πετυχα στην δευτερη το ξεχασα...Πηγα δυο φορες αλλα ημουνα πολυ νεα ..θελω να ξαναπαω...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

Ωχ εκανα το λαθος...το SaraTrelaraTancredi ειναι παιδια της κορης μου..ζΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

AlexMil ...εγω δεν το περπατησα γιατι οταν πηγα ηταν χειμωνας..εχει φυσικη αγρια ομορφια...Καλο απογευμα...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

50fm..Γλυκεια μου εγω δεν εχω προβλημα με το υψος αλλα απο το μονοπατι του μοναστηριου που βρισκεται ψηλα βλεπεις το φαραγγι ...αλλα ειναι τοσο στενο που εχω την εντυπωση οτι θα πεσω κατω...Μακαρι να βαζανε κιγκλιδωμα ....Καλο απογευμα...

Το blog της Θεσσαλονικιας. είπε...

thumbelina..Θα μεινεις γοητευμενη..Kαλο απογευμα....